- London nästa

God morgon!
Fick det efterlängtade smset som jag väntade på hela kvällen igår vid halv tre i natt. "Hoppas du inte försover dig!". Så då kunde man somna med gott samvete. Allting hade gått så bra det bara kunde göra. Lite lätt mörbultad bara, men det är väl sånt man får räkna med när man krockar, kunde ju ha gått bra mycket värre.

Nu sitter jag och väntar, ska titta om det finns något att äta till frukost sen så ger jag upp Sverige för ungefär två veckor. Ska bli så skönt, samtidigt som jag redan tröttnat på att bära väskan och då bar jag den bara ner för trappan. Kan ju tänka mig att jag ska bära den några gånger till. haha Och Camilla kommer ju vägra att bära då hon har en egen och heller inte kände sig så bra i kroppen . Så hon ville egentligen inte ens bära.

Men men, nu ska jag börja med att leta på min handsfree. Sen bär det av eller ska till Arlanda vid nio. Men i alla fall kommer ju antagligen inte skriva något mer här i alla fall. Får se om vi hamnar framför en dator någonstans, men det skulle jag ju inte tro.

Så ha det så bra allihopa för det ska jag. Idag visar ju vädret i alla fall på 20+ i London och det låter ju inte så fel. Hoppas man slipper regnet bara.

Hej då!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback