- Medsmak av sommar.

Har funderat på en sak ganska länge men blev påmind om det idag. Tobbe drack öl när vi satt och spelade kort (Jag, Axa och han!) i alla fall så stod det på burken massor om just den ölsorten (tror den hette TT, nånting.) att det var med smak av sommar och sädesfält! Helt sjukt, hur smakar sommar egentligen? Ofta man kan skriva så? Det går lixom inte att smaka på sommar. Det är typ som man skulle skriva med smak av t.ex. internet? Nej, det där stör mig lite faktiskt. Är det någon som har ett vettigt svar så får ni gärna förklara det för mig.

Själv ska jag ta en snabbdusch och bli ren från allt flott jag har dragit åt mig under dagen sen blir det sängen. God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback