- Mindre än två veckor.

Jag är så himla inne i att läsa och titta på bilder på datorn så jag glömmer bort att blinka. När jag äntligen kommer på att jag ska göra det så är ögonen alldeles torra och det gör skit ont. Eller så börjar ögonen rinna, så det ser ut som jag sitter och tittar/ läser och grinar för fullt, men så är inte fallet. aja, jobbigt det där!

Har beställt nya arbetströjor, ska bli skönt. Då jag alltid får klagomål på mina för att det är hål i dom lite här och var. Men snart så ska jag komma till jobbet klädd i en hel kritvit tröja, det var ett tag sedan :)

Ledig, ändå till söndag (alltså så jobbar jag på söndag.) så himla skönt. Även fast jag skulle behöva jobba en aning mera. Har bara fem arbetsdagar kvar innan det bär av till England, Frankrike, Italien osv osv. Fast det är 13 dagar, skulle behöva en månad till på mig minst. Usch vad jobbigt allting är. Blir stressad av tanken på att jag ska resa om bara två veckor, eller mindre än två veckor.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback