- Panik, stressad, trött - god natt!

Kom att tänka på så mycket grejer som jag måste fixa. Vad är det för dag idag (?) haha nu blev jag lugn, det är ju bara tisdag. Fick panik över att det redan var onsdag. Allting blir komplicerat nu när jag inte jobbat tisdagen som jag alltid annars brukar göra.

Finns ju så mycket som jag måste göra innan vi åker. Och vi åker på Måndag! Härligt. eller stressigt. Kommer ju inte kunna lugna mig förän jag sitter i planet och det inte finns någon återvändo. Får panik över sånt här.

Sen när man kommit hem från denna Europatripp då är det midsommar och sen ska man jobba och man ska flytta och packa ner och packa upp. Usch mitt schema i sommar är en aning mer än överfyllt. Wish me good luck!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback