- Schema; duscha & sova.

Sitter vid datorn efter en släkttur, som jag så fint döpt det till. Har varit runt till halva släkten och frågat efter en sovsäck, dock utan framgång men hittade en till slut i alla fall. (Axa, kom på nu att jag frågade dig tidigare men jag glömde bort det, men det är ordnat nu i alla fall.. tack ändå!)

Hälsade även på Sally & Donna en snabbis, dom hade inte tid med mig för dom lekte för fullt med varandra. Eller ja en sov en lekte.

Så nu blir det en snabbdusch sen sängen. Känns jobbigt att behöva jobba fredag söndag. Ja, jag tjatar ganska mycket om det. Men stressar sönder på grund av allting som händer och sker just precis nu. Tur att soffan är hemma i alla fall även fast det vart lite problem, då dom på något underligt sätt monterat ihop två olika soffor. Förstår inte hur dom kunde missa det. haha

Duscha, sova närmast på schemat.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback