- Stressad = irriterad.

God morgon, vaknade för en timme sen eller aah lite till av ett meddelande från Axa om att det var storm ute och att det var synd om henne som måste cykla till jobbet. Och där kom jag in i bilden :) Så har skjutsat henne och nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka på så jag kan åka till Uppsala, men Camilla är så jävla seg och har hundra bortförklaringar, hon ska äta frukost i solen, det är fint väder ute, men vadå jag måste vara hemma klockan sex det är flera timmar dit. ÅÅh jag orkar inte, vill ju åka nu så det är färdigt sen. Blir bara stressad av det här, och när jag är stressad så blir jag irriterad ingen bra kombination.

Skriver senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback