- Stressad, måste planera.

Insåg inte förän nu att klockan är kvart i elva jag tippade mer på runt tio. Men då är det bara att skynda sig istället. Ska duscha! Och egentligen så har jag ju sovmorgon i morgon eller vad man ska kalla det, ledig är jag i alla fall så jag får sova hur länge jag vill. Eller till Camilla ringer/smsar och väcker mig.

Uppsala står på schemat i morgon, ska köpa Interrailkortet och sen hoppas jag på att vi kan börja planera. Resan börjar faktiskt på Måndag (bara en vecka kvar, eller om en vecka så är jag i London.) och det enda vi vet säkert är att flyget till London lyfter 11.10 på måndag och det kostar 120 kronor att åka buss från Tierp till Arlanda, resten har vi inte en aning om. haha Dax att planera kanske, duscha först i alla fall.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback