- Tar ut sin rätt.

God morgon!
Helt slut, sitter med huvudvärk och en extrem förkylning och väntar på att arbetet för dagen ska dra igång och det är snart. Känner att jag bara skulle vilja ligga i sängen och vila i några timmar. Men för det mesta brukar det ju bli bättre ju längre in på dagen man kommer, får hoppas på att det blir lika idag också.

Känns ju inte så lockande att vara förkyld och må dåligt när vi ska åka iväg. Och flyget går ju om cirkus 24 timmar. Så tror inte jag hinner bli helt återställd fram till dess.

Känner bara att stressen börjar ta ut sin rätt, väskan är inte ens påbörjad med packning. Plus att jag måste åka och köpa ciggaretter och lite annat smått och gott. Men det ska bli roligt, det ska det faktiskt ! Även fast jag gnäller så brukar det bli bra till slut.

Återkommer ikväll om jag hinner.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback