- Trevlig midsommar

Det blir som det blir med bloggningen, har ingen ork att springa in och sätta mig framför datorn flera gånger om dagen. Men man får väl räkna med det när det är sånt här väder. Är väl heller inte lika många som vanligt som läser bloggar dagar som dom här. Men bara jag kommer igång, så kommer jag att ha massor av bilder att visa från resan, massa bilder (eller massor och massor.?) att visa på saker som jag har shoppat.

Idag blev det min efterlängtade klänning som jag äntligen hittade. Eller det var ingen speciell letade bara efter någon som jag kan tänka mig att visa mig i och den hittade jag i dag, plus två par skor. Ett par av dom fick jag i födelsedagspresent av Angelica och Gabbe om jag inte får för mig att betala tillbaka för att jag vill ha något annat när jag fyller, men vi får väl se. Tack i alla fall för lånet av pengar eller hur det nu blir!

Resten av dagen har stressats fram, har städat och donat, fortsatt lite och gjort klart det sista i trädgården, fixat naglar och Gabbe har fixat mina ögonbryn. Även Camilla och Micke var hit en sväng och hälsade på; Camilla fick håret klippt ut av Gabbe i all hast men det blev kanon.

Imorgon däremot ska jag försöka sova länge, antagligen så kommer inte det att fungera eftersom pappa bjudit på frukost klockan nio så då kommer hela gården att vara full av folk.

Men nu måste jag sluta med det här, ska hinna med en dusch innan dagen är slut också.

Trevlig midsommar alla :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback