- underbar dröm, vad kan det vara?

Bilderna från studenten är upplagda och jag tänkte lägga upp bilderna från kvällen också men då gick det inte längre. Min dator strejkar så sitter för tillfället vid mammas dator. Men får se om jag kan fixa det till i morgon.

Nu ska jag istället ta en snabbdusch sen blir det sängen för min del. Är helt slut.

Hoppas på nattens dröm fortsätter (lär ju inte hända.). Har inte en aning om vad det var, men vaknade upp pigg och med ett leende på läpparna så kan ju inte varit något väldigt tragiskt i alla fall. Lite underligt det där egentligen eftersom att jag inte vet vad jag drömde men har en så stark känsla av att den var bra i alla fall :)

Men nu är det dax att sätta fart, hade bestämt mig för en tidig kväll och när jag bestämmer mig för det så blir det ju aldrig så. Så idag ska jag passa på. God natt alla.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback