- Usch, för morgondagen

Egentligen är jag inte ett dugg trött. Skulle bara vilja lägga mig i sängen och sova bara för att lixom. Men det lär inte fungera är rastlös, vill ha något att göra. Men ska ju jobba i morgon så hittar jag på något (om jag lämnar gården alltså.) så kommer jag aldrig orka med morgondagen. Imorgon blir det ju i vilket fall som helst att stressa till tusen.

  • Jobba.
  • Packa
  • Duscha
  • Fixa allt småskit som jag måste göra hemma innan jag åker.
  • Köpa cigaretter
  • Ta ut pengar
  • ... och hundra andra grejer.

Tur att man bara jobbar tio timmar i morgon. underlättar ju inte direkt att inte vara hemma i morgon. Äsch bara att göra det bästa av situationen.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback