- Alla väntar på mig.

Nu är jag hemma (igen.) åkt runt och grejat heka kvällen. Först Camilla och hämtade henne, åkte hem hit och hämtade en stol som vi åkte med till Axa, till min moster och frågade om lite grejer som Axa och Jessica behöver till morgondagen. Fortsatte till Tierp, Camilla springer in på Hemköp och blir utkastad lika fort (haha inte direkt utkastad men dom hade stängt och inte hunnit låst dörrarna.) och så Bennys och köpte cigg och sen tankade. Dumpade Camilla och åkte till Axa och fixade röksällskap av henne och Jessica (och Tobbe.) för nattciggen/kvällsciggen.)

Det var mina senaste timmar, haha. Blev mycket på kort tid. Nu ska jag däremot skynda mig och duscha och försöka borsta ut håret. Blir lika arg varje gång jag duschar för att håret blir som en diskborste (eller vad man nu ska jämföra med?). Men på Söndag ska det ut vare sig jag får hjälp eller inte. Ska i alla fall börja, för jag har tröttnat nu.

Imorgon skulle jag ju behöva åka och handla lite smågrejer i Tierp också om det nu finns i Tierp det som jag vill ha. men får väl se om jag orkar med det eller om mina "maskeradkläder" duger som dom är. Äsch duschen väntar och det gör sängen med, hörs i morgon.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback