- Big ben, London!

Fick årets första fädelsedagspresent idag, är ju bara 3 ½ månad kvar tills jag fyller år. haha. Men farmor har varit i London och hon köpte den där och ville ge den direkt för att få se min reaktion och höra om jag tyckte om den eller inte . Rolig!
Var i alla fall en klocka, som var en miniatyr av Big ben, som blinkade i olika färger. den var jättefin! Bara det att det inte gick att ställa om den till svensk tid men får väl lära sig att den går två timmar efter. (Lägger upp bild på den senare.)

 

Fick även nyckeln till bilen idag, bara det att den var startspärrad så det går inte att starta bilen med den bara låsa upp den. En bra början i alla fall. Ska sluta gnälla och klaga nu. Har ju en extranyckel utifall jag låser in den rätta nyckeln i bilen på något sätt:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback