- Blir såå irriterad.

Jag måste ju vara en av dom mest klagande människorna som finns. Först så gnäller/klagar jag över att jag vill ha löshår och att det är så dyrt och bla bla bla. Sen nu när jag har satt i löshår så ska jag klaga på det istället. Har suttit under hela tiden melodifestivalen hållt på och försökt fixa håret så bra det nu går att få. är så jävla less, skulle egentligen inte vilja klaga men jag blev så himla förbannad till slut så jag var tvungen att skriva av mig.

Jag måste ju vara helt värdelös på att "ta hand om" mitt hår eftersom att det blir som det blir. Lär ju klippa topparna snart i alla fall så jag får bort allt det slitna, men får vänta till Axa har tid och lust med det.
Nu ska jag i alla fall duscha..







..Kolla posen i spegeln, hahaha...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback