- Den åttonde mars

God morgon. Gick inte så bra med min smarta plan att ställa klockan på sju. Ställde klockan på sju, vaknade stängde av den och vaknade vid kvart över nio istället. Ska inte klaga för fan vad härligt det var. Får prova det där med att gå upp klockan sju någon annan gång, inte i morgon i alla fall för då är jag ledig :P

Vill åka till Uppsala imorgon, men det är ingen som har tid med mig. Alla jobbar eller går i skolan så får väl sysselsätta mig själv här hemma istället med städning eller nått. Alltid lika roligt. haha

Ikväll blir det att klippa löshåret en aning och ta bort allt det slitna. Eftersom att jag blev galen häromdagen och klippte lite själv. haha Var värsta tovan och jag lyckades inte hur jag än gjorde att få ut den så då klippte jag bort den. Och nu ska Axa hjälpa mig med den största skadan och fixa till det.


Kommentarer
Postat av: gabbe

Klart! det fixar jag :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback