- Evelyn doppar

Eftersom att jag blev ledig idag så hade jag tänkt mig en lugn dag framför tv:n; slappdag! Istället så blev det att jag åkte hemifrån vid halv elva och kom hem nu. Inte exakt som planerat, men det gillar jag spontant ska det vara.

Åkte för att hälsa på Mandy, åkte vidare och lunchade och grejade lite i Tierp och fortsatte till Evelyn. Spelade spel med henne och Sanna och sen åkte E, M och jag till Uppsala; Gränby. Riktigt trevligt. Hittade inget skoj i alla fall köpte nya Wallander det var väl det enda.

Köpte två paket Ballerina när vi var i Tierp för att bjuda på hemma hos Evelyn. Evelyn tar fram saft och mjölk, häller upp mjölk till sig själv och doppar.
- Jag ställer glaset (som hon doppat i en stund innan och som är alldeles fullt med smulor.) med mjölk här så ni kan doppa. Evelyn
Efter att vi skrattat och undrat vad hon menade så säger hon, Ja, men det står ju att dom är godast när man doppar dom. haha


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback