- Gick ju bra utan ansträngning.

Lite roligt att jag fick brev från folkuniversitet idag. Tänkte att det står väl antagligen att jag inte blev antagen eftersom att jag inte ens var på informationsträffen. Kanske att dom skickade ut papper om att man inte blev antagen ändå tänkte jag. Öpnnade kuvertet och det första jag ser är:

Antagninsbesked

Du är antagen till Folkuniversitetets kvalificerade yrkesutbildning: Redovisningseknom, 80 KY-poäng.

Haha, kändes ju riktigt bra att man inte behövde anstränga sig det minsta, även fast jag inte ens vill längre. Men sen när jag började läsa lite närmare så stod det varken mitt namn eller personnummer; dom hade skickat fel. Eller det enda som stämde var väl LINDA. Så nu är det bara att mejla och greja till det här så att rätt person får reda på att hon är antagen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback