- Gör en ändring i livsschemat

Jobbat hela dagen är helt slut. Mår ju psykiskt dåligt av det här vädret behöver sommar och sol nu så man överlever. Det har varit vinter fööör länge nu, orkar snart inte mera. Jag behöver ljusare dagar för att orka.

Ska prova gå och lägga mig (snart) och ställa klockan på sju i morgon, och prova ändra dygnen lite. Istället för att sova mellan 01.00 och 10.00 så ska jag prova gå upp vid 07.00 och somna så tidigt som möjligt. Tydligen så ska man ju må bättre ut av det. Får ju tydligen den bästa sömnen innan klockan tolv på natten och det var ju ett tag sen jag somnade innan dess. Går ju alltid och lägger mig senast klockan halv elva men somnar ju tidigast halv ett. Och det ska jag försöka ändra på. Får se hur det går.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback