- Helgnöjen för mig med

Håller på att föra över bilderna från kameran till datan nu. Så visar snart.

Åkte i alla fall till Tierp och hämtade skorna efter jobbet. Fick ju någon extremt smart idé i morse när jag var och hämtade ut paketet från Ica; jag lämnar paketet hos mamma (på hennes jobb.) så får hon ta hem det. Förstår inte varför men så gjorde jag i alla fall i hopp om att mamma skulle komma ihåg dom och ta hem dom. Men det gjorde hon ju såklart inte. Så det var bara att åka dit och hämta dom efter jobbet.
Träffade på, eller stämde träff med Ronja och Micke och pratade lite utanför Bennys; lite helgnöje måste man ju få ha även fast jag jobbar haha.
Åkte hem och lyckades komma efter Camilla när hon var påväg hem från jobbet så då stannade vi och pratade en stund också. Sen bar det av hemåt, så var inte hemma förän vid nio och jag som hade tänkt titta på Så ska det låta, men blev ingenting av med den saken. Istället blev det en stund på Lets dance och solsidan.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback