- I-landsproblem är störande.

När jag väl börjar titta på en serie, i detta fall Desperate housewives så blir jag helt inne i den och nästan längtar tills jag kommer hem från jobbet så jag kan lägga mig i sängen och fortsätta titta. Enkelt, bara pausa när man håller på att somna ifrån och fortsätta nästa dag.
Och nu är det någon idiot till lastbilschaufför som åkte förbi här på vägen och trodde att han körde typ en gocart eller nått eftersom att han helt glömde bort att lastbilar är ganska höga. Till och med lite högre än vad elledningen sitter . Alltså rev han ner elledningen. Och i och med det så måste jag hålla på att leta upp vilken jävla scen jag var på på DH. I-landsproblem, störande så in åt helvete. Ofta man inte tänker sig för . Och inte att han stannade och lixom reagerade på att han släckte ner allt så långt han såg, allt blev svart; lampor, tv:n, boxen OCH dvdn.

Så nu är det bara sätta sig och leta. Hörs i morgon.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback