- Jag har fått paket :)

Satt mig vid tv:n när jag kom hem för att titta på Sveriges värsta bilförare men blev att jag stannade och tittade på Maria Wern - främmande fågel också. Så nu är det bara att försöka komma ihåg att jag ska kolla på det nästa torsdag också.

Fick paket idag, men bara för att det stod i mitt namn så är jag tvungen att hämta ut det. Annars brukar jag alltid beställa saker i mammas namn bara för att då underlättar det för mig, eftersom att det blir mamma som måste hämta det då. Men den här gången gick inte det, eftersom att jag absolut inte fick beställa för mamma. Men men ska åka in till Tierp och hämta det innan jag börjar jobba i morgon så visar jag det efter jobbet i morgon.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova bort huvudvärken som har en stark tendens att dyka upp varje dag. Usch..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback