- Juice, och försenad till sängen.

Dålig uppdatering idag, och det beror på att jag jobbat och sen bara var hem en halvtimme efteråt för att fortsätta resan till Tierp, Kyrkbyn, Tierp och nu hem.
Camilla hade tråkigt, så hon tyckte vi skulle hitta på något. Även fast ingen av oss (i alla fall jag.) egentligen inte orkade, jobbar ju några dagar till och jag behöver ju min sömn. Så vi åkte till Tierp; Hemköp och handlade kattmat och Brämhults juice. Sen blev det en sväng förbi Kyrkbyn och hälsade på Rasmus med flera som hade party eller nått.
Katrin och Robin efter det, men där svek Camilla och åkte till Brorsans.

Aja händer ju inte värst mycket i lilla Tierp så man får ta till vara på dom dagarna som det händer.

Nu ska jag dricka juice sen blir det sängen och desperate housewifes, säsong fyra som jag fick tillbaka :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback