- Krångligt

Internet krånglar. Tänka lägga upp lite bilder och visa hur fint jag har lyckats städa idag, stolt! Men det blir inga bilder men kan ju ändå meddela att jag har lyckats städa klart hela rummet, plus att jag har dammsugit hela övervåningen och hängt tvätt. Kämpat på som bara den. Nu ska jag bara sätta i nya sängkläder och sen bär det av till Tierp för att hämta mat. Blir kinamat idag ska bli gott.

Resten av kvällen ska tillbringas hemma eller man vet ju aldrig vad jag för mig. Men än så länge så är planerna melodifestivalen och kinamat hemma med mamma.

Men nu ska jag försöka hitta örngotten till mina stora kuddar som jag har lyckats lagt på något bra ställe.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback