- Låtsas som ingenting.

God morgon. Vaknde vid halv nio idag. Skönt att vakna tidigt när jag ska iväg till jobbet. Fast inte så konstigt egentligen då jag somnade vid halv elva igårkväll. Helt skönt!

Istället så har mamma smittat mig och jag vaknade och hade ont i halsen. Jag som trodde att jag inte kunde bli riktigt sjuk, då jag aldrig är sjuk. Om man bortser fran huvudvärk och att jag alltid har ont någonstans. haha Men det är bara att hoppas på att det kommer gå över snart och inte bli värre än vad det redan är.

Har fixat det största problemet med bilen nu är det bara att vänta till den ska in på lagning, fram till dess är det bara att köra runt som vanligt och låtsas som att ingenting har hänt. haha brukar bli bäst så.

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha de känns bra som fan, mina tänder är lena. Vill typ att alla ska slicka på dem för att känna haha . Inte så värst tomt, har ju trådar bakom tänderna som känns mot tungan.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback