- Madeira, nej inte den här gången.

Irriterad och irriterad och lite mer irriterad. Blir inget Madeira, inte för den här gången i alla fall. Får se hur det blir till hösten men jag ville ju göra det nu ju. Men får bli som det bli, ska inte klaga för jag hade gjort samma sak som Camilla och då hade resan blivit inställd för min del också.

Så istället så har jag en massa saker som jag vill köpa så nu är det bara att shoppa loss istället. Blir en spontantripp till Valbo med kusin; Rasmus istället. Ronja däremot hon är tråkig (och ännu mer tråkig.) och vägrar följa med för att hon är sjuk bullshit, hon vill bara inte ha praktik det är det enda det handlar om. Hon är inte sjuk egentligen, fan vad snäll jag är. Haha men det är bara för att jag vill åka utomlands och var så himla inställd på att det skulle bli av också.

Men nu åker jag, hörs av.

Kommentarer
Postat av: ronja

jag är ju för fan sjuk! men ni får väl tro vad ni vill.

Postat av: Evelyn

Jag kan skicka lösenordet till din inbox på facebook. Btw så har jag dina OC-boxar, så du kan ju komma över på en bulle och en omgång faster agatha och hämta filmerna :).

2010-03-15 @ 16:00:46
URL: http://bredangeavenue.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback