- Mår som en påse sopor?!!

Har kämpat i ungefär 45 minuter nu och jag tror jag lyckats fått ut alla tovor i håret, helt underbart. Men ska försöka plocka ut skiten nästa vecka, eller påbörja det hela på söndag då jag är ledig. Beroende på hur jag mår då dagen efter ledig Lördag. Bara ladda upp med alvedon så borde jag överleva hela den dagen också.

Börjar känna att livet kommer tillbaka, inte lika trött med ständig huvudvärk. Eller ska väl inte jubla ännu då det bara gått en enda dag då jag inte mår som en påse sopor. Men det är ju en bra början, får hoppas på att det håller i sig. Har bara tre dagar kvar att jobba sen är jag ledig, vet inte om det var två eller tre dagar men det spelar ingen roll är nöjd bara jag får vara ledig en dag känns det som just nu i alla fall.

Får se om det blir något mer inlägg idag eller om jag somnar, skulle ju vara skönt. Hoppas på bättre väder imorgon igen då. Eftersom att det tydligen är något så kallat varannandagsväder för tillfället; snöstorm, solsken, snö...och i morgon??


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback