- Någon som kommer ihåg Haiducii??

Går lite framåt i projekt; hitta musik . Fast har inte en aning om vad jag ska ta för låtar så jag har gått igenom i stort sett det mesta som jag hade sen innan och valt ut vad som går att lyssna på i nutid. Hittade en gammal goding från några år sedan, fast i remix. Men den ger så härliga återblickar från sommaren den kom ut och slog igenom riktigt stort. Hade så grymt kul den sommaren. Kan tänka mig att det är många som har många roliga minnen som har den här låten med på svagt ljud i bakgrunden :)



Nu ger jag upp för idag, får fortsätta i morgon. Skriv i kommentarerna nu och tipsa om lite låtar behöver fortfarande en massa tips.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback