- Nu har jag tänkt för mycket igen; fan!

Börjar ångra mig. Vet inte vad jag ska göra. Har ångrat mig helt och hållet. ska jag åka in på tisdag och inse ännu mer än vad jag redan har gjort att det här inte är något för mig.
Känner mig dum som överhuvudtaget försökte. Egentligen så borde jag väl "försöka" lite till och få reda på om jag kommer in eller inte. Men det är bara elakt mot dom andra 79 stycken som har sökt till samma sak som mig och som antagligen verkligen vill komma in på utbildningen.

Varför skulle jag komma på det nu för (?) hade väl varit mycket smartare om jag kommit på det innan jag ens sökte. men antagligen så var jag så himla inne på att börja plugga, eftersom att det är något som jag velat hur länge som helst. Men tänkte väl inte så mycket på vad jag sökte till. Och nu när det närmar sig med stormsteg så börjar jag ju inse att jag egentligen inte vill.

Vet inte hur jag ska göra. Vet inte vad jag vill. eller jag vet inte om jag vill plugga och sluta jobba eller om jag ska fortsätta jobba och försöka börja på någon enstaka kurs och göra den på distans. Fan för att jag börjar tänka så himla mycket, har inte tid. Allt går ju så himla fort, hinner ju inte ens tänka vad jag egentligen vill... Känner mig fruktansvärt jävla dum!

Kommentarer
Postat av: syster

åk in ja vet att du igentligen vill plugga.. de e bara köra så att de ryker.. ja vet att du tycker de e jobbigt o ta dej ditt men ja tror att du kommer känna dej stolt hur de än går.. även om du kommer in eller inte.. åk åk åk.. för din egen skull och för min=)

2010-03-06 @ 22:26:37
Postat av: L

Nej jag har bestämt mig, är helt fel. Ska hitta något annat. Måste komma på något bara. Men får se kanske hinner ändra mig är ju några dagar kvar. Mår dåligt satan över att jag inte vet vad jag vill..


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback