- Om jag överlever så skriver jag i morgon.

Hemma, eller har varit det i en och en halv timme eller nått.. Har fått en förjävlig huvudvärk, tror att jag kommer svimma snart. Vet inte vart jag ska ta vägen. Ska även passa på att klaga ännu mer på mitt jävla löshår. En stor orsak till att jag har ont i huvudet (jag borstade ut håret..). Plattade håret i morse, eller innan jag åkte till Tierp och sen hade jag utsläppt i tre timmar och det blev bara som en stor tuss. borstade ut håret för en stund sen och trodde jag skulle dö.

Hönder inte så mycket mer idag, ska ner ta en alvedon, röka och sen ska jag gå och lägga mig. Får se kanske kommer upp en bild på skorna jag köpte idag (ett par till :))

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback