- Rökning, skor och filmer.

Hemma, ska duscha och borsta ut håret så gott det går. Sen blir det sängen och en film, köpte fyra styken nya igår (hunnit sett två . haha) så jag klarar mig ikväll och i morgon med dom filmerna i alla fall. Det är mitt tredje beroende;

  • Röka (inte bra...)
  • Skor :)
  • ...och filmer.

Appropå skor så beställde jag hem dom där fyra par skorna som jag visade innan. Kunde inte låta bli. Nu när sommaren närmar sig, det känns som att den gör det i alla fall, så får jag väl börja springa runt i mina skor som jag har laddat upp med. Ska bara lära mig att orka gå i 10 cm-klackar utan att det ska kännas som att fötterna håller på att gå av efter femtio meter. haha Men alla har väl sina beroenden. Och jag ÄLSKAR skor!

 

Duschen kallar.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback