- Självklart, skulle inte tro det!

Börjar känna mig stressad. Ska vara hos Axa inom femtio minuter men orkar inte gå från datorn, plus att internet segar så det tar ett tag att komma in på alla sidor som jag vill kolla. Men nu börjar det ordna upp sig. Måste även tvätta ur inpackningen ur håret innan jag åker och det är det jag borde göra istället för att sitta här.

Dagen till ära så har jag inte gjort ett skit förutom att titta på tv och bränt fast en omelett på plåten i ugnen. haha mamma blev galen, hon tyckte det var självklart att man antingen smörjde plåten eller hade bakplåtspapper. Men allt som är självklart för henne är inte det för mig så det blev som det blev. Men det gick att äta i alla fall. För nu är jag mätt.

Dax för duschen..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback