- Solig morgon

God morgon. Sovit ganska bra i natt för en gång skull. Måste bero på att jag var så sjukt trött i hela kroppen igår, somnade redan vid elva skulle jag tro. Vaknade första gången vid kavrt över åtta och var väldigt pigg, men tyckte att jag kunde liga kvar i sängen och dra mig en stund eftersom att klockan inte var så mycket. Så nästa gång jag vaknde var av alarmet klockan nio och då var jag inte alls lika pigg. Hade jag gått upp ur sängen första gången jag vaknde så hade allting blivit mycket lättare; lätt att vara efterklok.
Han till och med en frukost i morse; Risifrutti.

Nu ska jag borsta tänderna, hämta in katten och sen åka iväg till jobbet.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback