- Stor förvandling

Den här dagen har varit extremt jobbig. Hade inte räknat med mycket folk alls på jobbet och trött som jag var (är.) hade jag tänkt sova mig genom halva dagen på jobbet. Haha inte sova men göra så lite som möjligt. Men gick inte som planerat kom folk hela tiden, har aldrig hänt innan på en måndag brukar alltid vara jättelugnt men inte idag. Men blev lite piggare ju längre dagen gick och efter att jag blev tvingad att dricka kaffe, c-vitamin och allt var det var. Men fick även Oxfilé till lunch så jag mådde ganska bra ändå :)

 

Åkte till axa efteråt så hon fick klippa mitt fina löshår. Bättre nu än innan, mycket bättre kan jag lova. Men det är fan inte bra. Förstår inte att det här håret som jag ändå la ut ganska mycket pengar på är så jävla dåligt om man jämför sist när jag budade och vann på tradera. Tyckte att det håret var dåligt då men det är ingenting mot vad det här är. Bara skit!
Har bestämt mig att göra en ganska extrem förvandling med håret senare när jag tar ur löshåret, får se om jag har modet kvar när det ska ske. haha

 

Nu ska jag kolla lite tåg. För i morgon blir det Uppsala med Mandy! God natt!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback