- Träningsdax kanske

Dax att gå och lägga sig kanske. Ska väl upp senast halv åtta i morgon. Ska åka härifrån vid åtta bara för att jag måste följa med mamma till Gävle och handla. Hoppas, hoppas på att det går fort så jag hinner med elvatåget till Uppsala sen bara men men får se i morgon hur det blir annars är det bara att ta nästa tåg i stället är inte värre än så.

Ska även få reda på hur mycket nya bromsskivor kostar till bilen, känns inte bra det här. Otur att man inte är rik och kan göra hur fan man vill med allting. Då hade jag köpt ny bil varje gång det blev något fel. Eller antagligen så hade jag anställt en privatchaufför för så roligt tycker jag inte att det är att köra bil, kan bero på att jag är helt värdelös på det egentligen. Går bra så länge det går framåt. haha Dax att träna lite kanske..

Men nu ska jag gå och lägga mig, hörs i morgon. Ska skriva innan vi åker om jag hinner..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback