- Underbart är kort.

Ännu en dag är över vilken minut som helst. Helt slut i kroppen. Känns som att jag sprungit runt halva Sverige idag; har jobbat får tolka det hur man vill trött är jag i alla fall. Så ska bli så underbart skönt att krypa ner i sängen och titta på DH.

Vädret är ju tillbaka till det bättre idag, fick ju uppleva en återblick från vintern idag. SNÖSTORM! Och det var verkligen snöstorm. Tur att den är över nu och det sägs att det ska blir fint väder igen imorgon. Den som väntar får se.
Skulle skjutsa hem Axa efter jobbet, och hela bilen var vit av ett tjockt lager snö. Så det var bara att ställa sig och skrapa rutor och borsta snö medan man sprang runt bilen i helt fel skor för den snömängden som var där jag skulle gå. Irriterande.
Ingenting blev ju direkt jättemycket bättre av att vindrutetorkaren typ ramlade sönder eller något. Och att jag är så galet teknisk av mig så jag lyckades ju inte bygga ihop den igen, fick åka hem utan. Men fick ju reda på vem jag ärvt den starka tekniska sidan ut av i alla fall; Mamma var lika värdelös hon också för hon lyckades inte heller.

RÖKA. DESPERATE HOUSEWIFES. SOVA.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback