- Alltid roligare borta.

Varför är det roligare att städa åt andra. Fast då menar jag inte direkt åt mamma för det blir ju lika mycket åt mig eftersom att jag bor här lika mycket men jag menar hemma hos någon annan.
Kom ju fram till igår att det behövdes dammas hemma hos Camilla, sagt och gjort så blev det städning eller jag dammade, hemma hos Camilla så nu är hyllorna glänsande fina.
Tänk om det var lika roligt att städa hemma, fan vad rent jag hade haft det.

verkar inte bli något regn i morgon, tråkigt. Enda gången jag ville ha regn. Jag som verkligen höll mina tummar. men man vet ju aldrig.

Nu blir det FB sen sängen . så god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback