- Bara så att alla vet :)

Hemma från Uppsala, blev ingen soffa köpt men däremot så hittade jag flera fina som jag kan tänka mig och som inte var allt för dyra. Trodde Chilli var en dyr affär men det fanns ju allt för alla prisklasser. Så nu är det bara att vänta tills man kommit hem från Europatrippen och se hur mycket pengar det finns kvar. Inte det roligaste att snåla när man är ute och reser heller.

Men bara så att alla vet så fyller jag år snart, och pengar är ju aldrig fel.

Har i alla fall köpt massa smågrejer som lär behövas på Ikea, plus att jag köpte en kaffebryggare. Jag som inte ens dricker kaffe, fast tydligen så är man tvungen att ha kaffebryggare i alla fall. Kanske ska vara snäll och bjuda på det nångång.

Och ja... Regna skulle det ju göra idag men såklart att det börjar regna när jag redan varit i Uppsala. Ville ju ha regn för att få komma dit tillsammans med mamma men nu har jag ju redan varit dit fast utan henne. Men gick ju lika bra i alla fall.

Äsch nu ropar hon på hjälp.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback