- Bingolotto letar efter mig.

Blev en kvällspromenad med Camilla idag (igen.) faktiskt riktigt skönt att gå en runda när jag slutat jobba. Men istället så blir jag stressad när jag kommer hem, för jag måste hinna med alla saker som jag normalt gör på tre timmar, fast nu ska dom göras på en timme ungefär eller så får jag helt enkelt vara vaken längre.

Tydligen så hade det ringt någon från Bingolotto (!) och frågat efter mig. Tycker det låter skumt, varför skulle dom ringa mig från Bingolotto och ofta dom ringer på en Måndag?? aja, jag fattar inte. Kanske har en bil innestående utan att veta om det och nu försöker dom bli av med den, vem vet? Kan ju alltid hoppas. Underligt är det i alla fall..

Men nu ska jag gå och lägga mig. God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback