- Blev som jag ville, fast inte som jag hade tänkt.

God morgon.
Blev inget regn idag och alltså följde inte mamma till stan för att leta soffa. Istället så fick jag med mig Axa och Tobbe. Så om typ en kvart eller nått så ska jag åka och hämta dom. Får se hur långt jag har kommit då. Har i alla fall hunnit byta kläder, vilket är ett stort plus. Eftersom att mamma alltid klagar på mina kläder jag springer runt i hemma, hon blir lixom nervös för att jag ska ha dom på mig "bland folk". Mjukisbyxor! Så hemskt är det inte, men tydligen för vissa.

Aja, har dom inte på mig längre i alla fall. Nu ska jag bara göra så att jag ser lite vaken ut i alla fall, för idag ser jag sjukt trött ut fast jag är inte ett dugg trött. Vilket är härligt. Men nu är det dax att sätta fart.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback