- Blir aldrig som man tänkt sig.

Hade så himla mycket som jag hade tänkt göra idag, egentligen inget viktigt men tänkte få det överstökat istället för att skjuta upp det som jag alltid gör annars. För så kul är det inte att tvätta, städa, packa och diska, så då tänkte jag att idag fixar jag det punkt slut.

Började med att diska (check!) gick upp för att hämta tvätten, men packade färdigt en kartong istället och då, precis då hittade jag en bok; "Snälla pappa,nej!" tog den och gick och satt mig på altan (kllockan var tre.) vid halv sex reagerar jag på att jag börjar bli hungrig. My good! Fan då hade hela den här dagen också gått då och egentligen inget vettigt gjort istället så har jag läst årets första bok och det redan i maj (tänkte skriva januari!).. Fast jag har ett kapitel kvar det får jag ta imorgon eller nått. För nu ska resten av den här dagen tillbringas framför Ugly Betty säsong tre :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback