- Bra att han inte vet vad som komma skall.

Jobbat hela dagen, åka hem och packa har jag alltid (varenda dag) som planering för avslut på dagen. Men som vanligt så blir det aldrig så, eller igår blev de det till slut. Men i alla fall, idag blev det först en sväng till Camilla och sen åkte jag vidare till Mandy där jag tiggde åt mig mat. Och satt och lyssnade på händelserna som sker runt om i världen och lilla Tierp.

Alltså inget speciellt alls. Sova tidigt idag för i morgon så ska jag vakna med tuppen. Senast halv nio måste jag lämna gården och ha katten packad. För då bär det av till veterinären för kastrering; stackarn. Men han lider inte, inte än i alla fall för han sitter och verkar ha det så bra så. Äsch nu ska jag gå och lägga mig. Hörs och ses.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback