- Camilla är en ängel

Lyckades få Camilla att åka och handla åt mig nu efter att hon slutat jobbat. Skönt, för då slipper jag åka och handla. Var ju egentligen bara kattmat som behövdes och nu är det ordnat för några dagar framöver.

Så alldeles strax blir det att åka till Camilla hämta kattmat och betala. Plus att jag ska försöka orka/komma ihåg att ta hem skohyllan som jag har hos henne. Innan dess så ska jag försöka hitta halstabletter och hoppas på att min hals blir bättre till i morgon då det är jobb som gäller (plus tisdagen.). Värsta som finns är att jobba och känna sig lite sjuk dvs. halsont, hostig, huvudvärk etc. Men men, tror inte att min hals gör så stor skada...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback