- efteråt är det skönt.

Kommit hem, hunnit med att träffa Mandy i fem minuter när hon kom hit och bytte OTH-box från tvåan till trean.

Har även varit duktig och varit ute och gått (idag igen..) känner mig riktigt duktig nu har varit ute och gått några kilometer, vet inte exakt hur långt det är men kanske fyra fem kilometer i alla fall, tre kvällar i rad nu. Får se hur länge det håller i sig, men får väl hoppas på att det blir ett tag. Kanske är jobbigt just när man går, speciellt när man går med Camilla och hon tjatar hela, hela tiden om att jag ska gå fortare, men det är så skönt när man har gått klart..

Ska gå och lägga mig nu, i morgon ska jag försöka hinna med alla hundra saker som jag har skjutit upp. Fast först ska jag försöka få katten att bli trött och så ska jag städa efter honom också. Han har rivit ner all tvätt från två torkställningar, vickat ner två blommor från fönstret och just nu sitter han och biter på massa sladdar.

(Angelica, vill du ha en dator med hela sladdar så lär du komma och hämta din dator snart)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback