- Falska leenden

Helt slut i hela kroppen, känner mig stel som en nittioåring ungefär. Inte för att jag vet hur stela dom är egentligen men stel är jag i alla fall. Vänsterarmen pulserar oavbrutet och huvudet dunkar, kan det vara en förkylning på gång kanske. Att aldrig mina förkylningar bryter ut ordentligt, istället får jag stå ut med att ha ont lite här och var nästan hela tiden. Känns nästan som att jag hellre blir sjuk ordentligt i några dagar och sen vara frisk än att jag ska gå runt och vara smådålig hela tiden.

Så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att värken har gett med sig till morgondagen, är så himla jobbigt att jobba och vara trevlig när man inte mår bra. Men som tur är så är jag än jävel på att ge falska leenden, haha fast jag gör det på ett snällt sätt :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback