- Förvirring i huvudet.

Hemma, farligt trött. Sjukt långdragen film (har inte ens sett färdigt den, såg typ halva nu!) och jag hade planer på att duscha men det får bli i morgon för jag orkar inte mer idag. Istället ska jag gå och lägga mig och kolla på OTH tills jag somnar.

Usch det känns som att det är Lördag, och jag vet inte varför. Brukar bli konstigt i mitt huvud när jag jobbar söndagar och det gjorde jag ju i söndags, och det är väl anledningen att det känns som en lördag i dag. Plus att det är röd dag i dag och då blir det väl lite annorlunda eftersom att ingen människa jobbar (förutom Camilla då!!)..

Äsch nog om den här förvirringen, nu ska jag springa till sängen. God natt!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback