- Gårdagen

Till ronja igår, Axa var också där. För att fixa Ronjas löshår, färga Axas hår plus att jag tiggde till mig en ny toning av min effekt i luggen/underhåret vet inte vad jag ska kalla det.



Eftersom att Ronja satt in löshåret med microringar och Axa aldrig gjort det så blev jag försökskanin.



Sen var det allvar.



Färdigt! Här ser håret helt underligt ut, konstiga färger och helt tovigt. Men så var inte fallet. Det var klart det finaste och mest verklighetstrogna (säger man så?) löshåret jag sett. Sjukt snyggt med färger och allting.



Tydligen så ville hon inte visa ansiktet, trött kanske.



Färgern på min effekt. riktigt nöjd :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback