- God morgon Fredag!

God morgon. Vaknade med världens smärta i axeln, har sovit på något konstigt sätt i natt, får se om det går över under dagen, får hoppas på det! Sen när jg äntligen hade pallrat mig upp ur sängen och slutat tänkt klagande på axeln så ringde mamma och hade panik. Haha, hennes bil hade stannat och hon skulle vara hos frisören typ 5 min senare så då var det bara att kasta på sig kläderna, leta upp bilnycklarna och åka iväg, hämta henne och skjutsa henne till Tierp.

Nu sitter jag här igen, och skulle behöva få tag på Pappa, men det är ju i stort sett omöjligt så det projektet får man väl lägga ner. För han är inte hemma och anser att mobiltelefonen är till för honom att ringa från inte till för någon annan att ringa till. Så får väl hoppas på att han kommer hem inom en kvart! Men nu ska jag borsta tänderna.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback