- God morgon.

God morgon.
har kommit in i det gamla vanliga nu, när man jobbar så vaknar man helst tio minuter innan arbetstiden börjar även fast jag brukar försöka gå upp en timme innan. Men sen som idag när jag är ledig så vaknar man innan klockan nio helt utan problem.

Har suttit och diskuterat med mamma och pappa halva morgonen. Mamma är på min sida i det här i alla fall. Pappa vet jag inte, han kanske menar väl i alla fall även fast han inte verkar tro att jag klarar något alls utan att han ska hjälpa till. Men det kan fungera och jag hoppas att det gör det också. Mer får ni veta i framtiden, beroende på vad som kommer att hända.

Nu ska jag ringa syrran, jag har tråkigt.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback