- Inhandlat.





Här är skorna jag köpte.. Riktigt sköna och fina, hoppas bara att det blir sommarväder någongång så dom kan användas.



Hittade den här på Lindex, det är långt, typ till knäna sånt gillas.



Även den här hittade jag på Lindex, fick inte fram färgen på bilden men den är typ neongul (reflexgul, vad kallar man det??)



Så här ser ärmarna ut, en av anledningarna till att jag köpte den. Var ju även billigt.



Blev två linnen från Cubus, bara för att jag i stort sett alltid använder linnen och mina linnen som jag älskar från Vero moda finns inte kvar så då är det bara att hitta något nytt. Köpte även ett i gult.



En 'oversize'-tröja från Lindex.

Men nu blir det sängen för min del. Jobbet kallar i morgon igen. Dom här två lediga dagarna har gåt sjukt fort, tur att jag är ledig helgen också. Så jag får vila :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback