- Jag älskar hästar

Hemma igen, länge sedan jag var ute så här sent, ett starkt tecken på att man börjar bli gammal. Eller??
Hände inte så mycket, jag och Camilla satt på altanen halva kvällen och pratade. Fick sällskap av; Erik, Anders, Connie, Angelica, Linus och Ylva. Men det varade inte, folket tröttnade och lämnade oss. Istället så blev det att åka och tanka bilen, äta mat osv.

Lagom fredagkväll. Imorgon ska jag sova och det länge. Sen pratade mamma nånting om några hästar som hon skulle åka och titta på, och tydligen så skulle jag med som sällskap. Det är ju tur att jag älskar hästar!!

Men först nu blir det sängen. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback